czwartek, 22 marca 2012

Stylizacja dnia


   Nie wiem czemu ale nie mogę się pożegnać z zimą i chodź już za oknami mamy wiosnę to ja ciągle mam wrażenie zimna. Na szczęście dzisiejsza stylizacja jest odzwierciedlaniem obecnej aury . Nie był bym sobą nie łącząc wzorów i kolorów.
   Paski to oklepany a za razem tak głęboki trend że co sezon powraca w co nowszej to odsłonie . Osobiście lubię łączyć paski z kratką , zawsze wychodzi ciekawe efekt. Szczególnie gdy tonacja kolorów dotyczy czerwienie, różu i granatu. Jako spoiwo ma się kolor czarny.Ważnym czynnikiem w mieszaniu wzorów jest by miały podobną kolor bądź wzór . Paski mają to do siebie że pomagają modelować sylwetkę .Jeżeli używacie pasków pionowych liczcie na wydłużenie jeżeli poprzecznych na rozszerzenie. Ja użyłem tych drugich by sylwetce dodać proporcji trzeba zastosować mały triczek. Sweter zapiłem specjalnie na 3 guziki by sprawić wrażenie szczupłości w pasie i aby klatka wydawała się szersza na górze. Jako akcent oczywiście buty .





Założyłem:
Buty: DSQUARED2
Spodnie: House
Sweter: Selected
T-shert: H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz