piątek, 30 marca 2012

Vogue Hommes International

Back to Black ...
  Mógłbym tak nazwać najnowszą sesję dla Vogue'a lecz sam edytoriat nazwał sesje Obsession in Black . Crystal Renn ,Kelly Rippey, Miles McMillan, Paraskevas Boubourakas, Ryan Burns wieli udział w sesji , która pokazuje modelów w dość skrajnym punkcie widzenia . Mordu !!!
  Anastasia Barbieri która pracowała nad oprawą stylistyczną wykorzystała takie marki jak Dior Homme , Lanvin ,Giorgio Armani ,Tom Ford , Dsquared2 i wiele innych  które zmiksowała i stworzyła całość.
Efekt nieziemsko ponury trochę przypomina mi sceny z filmów grozy co nie zmienia mojej opinii iż to najlepsza sesja od kilku miesięcy  .Ja jestem pod wrażeniem nie tylko z powodu czerni ale i samego tematu przewodniego za który odpowiada fotograf  Robert Longo .Pozostaje mi tylko po gratulować pomysłu .
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz