poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Sisley spring-summer 2012

  Ciekawe spojrzenie na mode i jej prezentacje możemy także zobaczyć w najnowszej kampanii marki Sisley . Perfekcja w wykonaniu detali każdej stylizacji sprowadza się nie tylko do ubioru ale także do scenerii która otacza modeli. Kadry prezentują kilka ujęć z różnych sytuacjach z codziennego życia ludzi. .
Czy przekaz miał za zadanie pokazać potencjalnemu odbiorcy iż ich marka promuje ubrania na każdą okazję? Bo widok daje do myślenia . Mamy bowiem : kobietę zarabiającą na siebie ,wyzwoloną od męskiej ręki i mężczyznę w niecodziennym wydaniu kury domowej .Czy to odmienność stereotypowa czy manifestacja feministyczna  marki Sisley ???
Sesja nie mogła by istnieć bez fotografa a w tej roli wystąpił  Kurt Stallaert ,który potrafi stworzyć dzieło sztuki z niczego. I w tym przypadku tak było.Przykro mi , bo moją uwagę bardziej przykuła fabuła a nie ciuchy .A powinno być na odwrót .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz