niedziela, 12 lutego 2012

Klasyce mówimy tak ?...



   Dziś chciałym się podzielić z wami moją następną stylizacją. Niedziela zawsze nastraja mnie do wizytowego wizeruku i do kombinowania z koszulą .Co dziś przydotowałem ! Stonowany zesta odpowiedni na spodkanie, do pracy jak i na niedzielny obiad z rodziną.
   Uwielbiam taki mix który jest wszechstronny okazjonalnie. Połączenie szarości z czernią zawsze jest klasyczne i praktyczne. Jako akcent dodałem koszulę w stonowanym kolorze niebieskiego .
   Pozwoliłem sobie także zaszaleć z okularami gdyż aura mi na to pozwoliła i dodałem  do stylizacji okulary ,oczywiście kalsyczne  wayfarery od Ray Ban . Całośc prezentuje się stylowo i na czasie. Czyż nie ?
 




Mam na sobie:
Spodnie :Pierre Cardin
Płaszcz:H&M
Koszula:Marks & Spencer
Sweter:Cedarwood
Aktówka:Ochnik
Okularu:Ray Ban
Lakierki:Kupiłem na allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz