środa, 15 lutego 2012

Koszula typu kimono

    Oj Zima znów daje nam się we znaki . I jak tu by ckreatywnym jak na dwór trzeba ubrać grubą kurtkę i bortki i isc do pracy. A szkoda zakrywać całą stylizację płaczykiem czy kurtką.
 Przez tą aurę moje samopoczucie jest cosraz gorsze  a ja z założenia jestem wesoły, to mnie wysztko przygnębia .Wracając do mody dziś postawiłem na koszulę o kroju kimono . Bardzo świetnie skrojona wygląda na przydużawą tzw : overside .Do niej dobrałem cadrigan o luźniejszym splocie i spodnie khaki.Paleta barw jest przybliżona takze wszystko pasuje do siebie. Jako dodatek dodałem okulary ,nie wiem czemu ale ostatnio mam szał na nie .I mółbym do każdej stylizacji dodać je



Koszula:Marks & Spencer
Cardigan: Smog for House
Spodnie: H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz