czwartek, 10 maja 2012

Cień

Moi drodzy , w odwecie nudnego dnia postanowiłem po eksperymentować z tkaninami i kolorami tworząc coś oryginalnego .W obecnym  sezonie obowiązkowym elementem naszej garderoby będzie cieniowana koszula bądź spodnie .Jest to idealny element dla tych którzy lubią się wyróżniać w tłumie i mają swój indywidualny  styl. Z tej myśli powstał mój projekt na nietuzinkową koszulę. Potrzebne mi było tylko : biała koszula u mnie to YSL ponadczasowy klasy zmienię w modernistyczny  ciuch i barwinek  (uzależniony od upodobań kolor) 


                                Sposób wykonania banalny:
  1. Tkaninę zanurzmy w gorącej wodzie rozmieszanej z barwnikiem .
  2. Do wody z barwnikiem dorzucamy   szczyptę soli .
  3. Trzymamy tkaninę w roztworze aż do zawrzenia wody.
  4. Następnie pozostawiamy do wystygnięcia
  5. Wyciskamy koszulę i maczamy w wodzie z octem bo utrwalić kolor na tkaninie.
  6. Całość  pierzemy. Proste , Co nie !
Ważne :  Jeżeli chcemy uzyskać motyw cieni należy spiąć bluzkę gumkę  w połowie (dzięki czemu po za obszarem gumki roztoczą się odcienie zdanego barwnika)
  Poniżej zamieszczam moje dzieło, mi się podoba efekt końcowy ,a wam? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz