wtorek, 22 maja 2012

Coco Rocha for Elle Brazil

   Jeżeli chodzi o modelki to jedyna w swoim rodzaju jest Coco Rocha , której wdzięki i uroda poraża .Jestem odwiecznym fanem jej talentu i zamiłowania do mody, i jest mi nie zmiernie miło widzieć ja w najnowszym numerze Elle Brazil gdzie piękność pojawiła się w maju. 
  Oczy przykuwa porażająca okładce w niecodziennej stylizacji przypominającej tatuaże sukience. Po nad to modelka pozuje w najmodniejszych markach tego sezonu , możemy ją zobaczyć między innymi w  Balmain czy Gucci'm a to wszystko dzięki William Graper który wystylizował Rocha i nadał jej zmysłowego klimatu . 
Za obiektywem stanął Max Abadian który tworzy niecodzienne sesje i nadaje im pozaziemski charakter .Ja jestem pod wrażenie i nie ukrywam iż chce więcej takich okładek z Coco !!!! 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz