piątek, 25 maja 2012

Pastela = Nasycenie




   Nigdy nie przepadałem za pastelami gdyż nie należą do ulubionych barw.Wole żywe i nasycone kolory dzięki czemu wiem że rozjaśniają moją twarz. Widząc w sklepie internetowym te podanie od Paula Smitha pomyślałem czemu nie w końcu modą trzeba się bawić  . Oczywiście zestawiłem pastelowe spodnie z górą w nasyconym kolorze zieleni dzięki czemu powstał ciekawy kontrast .Całość jest spójna lecz nie nudna ,wisienką na torcie są mokasyny w karmelowym kolorze .Tworząc własny wizerunek zawsze trzymam się jednej zasady "być wiernym sobie" !!!! 
  Polecam,  bo często ludzie się przebierają a nie ubierają gdyż  kierują się ślepo modą ?? A to nie o to chodzi moi drodzy .





Założyłem:
Polo: Paul Smith
Spodnie:Paul Smith
Mokasyny: Takashi Kurosawa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz